Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a klasifikace dat ze snímače mozkové aktivity
Jileček, Jan ; Černocký, Jan (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
V této práci zkoumám snímač mozkové aktivity OpenBCI Ultracortex IV EEG ve formě headsetu, problematiku nahrávání EEG dat, neurofeedbacku a metody strojového učení z nasbíraných dat mozkové aktivity sensorimotorické části mozku, ve které sleduji EEG signatury záměru pro pohyb levé a pravé ruky. Výstupem je několik datových sad pro trénování a testování, nástroj pro sběr dat mozkové aktivity, demo neurofeedback aplikace a statistické údaje vycházející z analýzy nasbíraných dat. Čerpám zde z existujících výzkumů, se kterými porovnávám dosažené výsledky. Použité metody a jejich úspěšnost popíšu a vyhodnotím jejich efektivitu.
Rozvoj koncentrace dětí předškolního věku pomocí pedagogického využití práce s mandalami
NÁMĚSTKOVÁ, Darina
Práce se zabývá mandalami a jejich vlivem na koncentraci dětí předškolního věku. Je rozdělená na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývá mandalami, jejich významem co se týče barev, tvarů, jejich historií. Dále se zabývá vývojem dětí předškolního věku a jak k jejich rozvoji koncentrace přihlíží kurikulární dokumenty. Praktická část obsahuje didaktické úkoly, které byly dělané a sledované právě v mateřské škole, kde byla pozorována dětská koncentrace.
Analýza a klasifikace dat ze snímače mozkové aktivity
Jileček, Jan ; Černocký, Jan (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
V této práci zkoumám snímač mozkové aktivity OpenBCI Ultracortex IV EEG ve formě headsetu, problematiku nahrávání EEG dat, neurofeedbacku a metody strojového učení z nasbíraných dat mozkové aktivity sensorimotorické části mozku, ve které sleduji EEG signatury záměru pro pohyb levé a pravé ruky. Výstupem je několik datových sad pro trénování a testování, nástroj pro sběr dat mozkové aktivity, demo neurofeedback aplikace a statistické údaje vycházející z analýzy nasbíraných dat. Čerpám zde z existujících výzkumů, se kterými porovnávám dosažené výsledky. Použité metody a jejich úspěšnost popíšu a vyhodnotím jejich efektivitu.
Vznik a vývoj kanoistiky v Nymburce a Poděbradech se zvláštním zřetelem k práci s mládeží
Hrušková, Marie ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Práce se zabývá historií Oddílu rychlostní kanoistiky LOKOMOTIVA Nymburk a je členěna na:  léta meziválečná  válečné roky 1938 - 1945  1945 - 1970  1970 - 2000  2000 - současnost Součástí práce jsou také obecné počátky kanoistiky v Čechách, stručná 80-letá historie sousedního konkurenčního (i spřáteleného) Oddílu rychlostní kanoistiky Poděbrady a historie Nymburských dračích lodí. V práci je zapracována též historie, vývoj a současnost mládežnických kategorií Kanoistického oddílu Lokomotiva Nymburk a Oddílu rychlostní kanoistiky Poděbrady. Jde o kategorie žákovské, dorostenecké a juniorské. Klíčová slova Rychlostní kanoistika Historie Kanoe Kajak Loděnice Závody Přebory Velká cena Mistrovství Medaile Umístění Sezóna Soustředění Dračí lodě
Rozvoj koncentrace dětí předškolního věku pomocí pedagogického využití práce s mandalami
NÁMĚSTKOVÁ, Darina
Práce se zabývá mandalami a jejich vlivem na koncentraci dětí předškolního věku. Je rozdělená na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývá mandalami, jejich významem co se týče barev, tvarů, jejich historií. Dále se zabývá vývojem dětí předškolního věku a jak k jejich rozvoji koncentrace přihlíží kurikulární dokumenty. Praktická část obsahuje didaktické úkoly, které byly dělané a pozorované právě v mateřské škole, kde byla pozorována dětská koncentrace.
Vliv cyklistického soustředění na růst výkonnosti u sportovců cyklistů na silničním a horském kole
Pomezný, Lukáš ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tréninkem, který je v průběhu soustředění aplikován a jaký má tento trénink pro cyklisty na horském a silničním kole vliv při následném srovnání jejich výsledků, které je provedeno prostřednictvím funkční zátěžové diagnostiky.Dále se zabývá historií a pravidly cyklistiky, popisem cyklistických závodů a sportovním tréninkem specifickým pro cyklistiku. Práce je rozdělena do několika částí. První část se věnuje vývoji silniční a horské cyklistiky, její historii, technickým parametrům kol, rozdělení závodních disciplín a kategorií v silniční a horské cyklistice. Druhá část se zabývá sportovním tréninkem a složkami sportovního tréninku specifickými pro cyklistiku, superkompenzací, periodizací sportovního tréninku a soustředěním. Třetí část je výzkumná, kde je popsaný výzkumný vzorek, průběh testů, naměřené hodnoty a výsledky. Klíčová slova Cyklistika, silniční kolo, horské kolo, výkonnost, pohybové schopnosti, cyklista
Využití prvků bazální stimulace u dětí s diagnózou ADHD v předškolním věku
Mojžíšová, Veronika ; Šumníková, Pavlína (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
Název bakalářské práce: Využití prvků bazální stimulace u dětí s diagnózou ADHD v předškolním věku Jméno a příjmení autora: Veronika Mojžíšová Pracoviště: Katedra speciální pedagogiky, Pedagogická fakulta, Karlova univerzita v Praze Vedoucí bakalářské práce: PhDr. Mgr. Pavlína Šumníková, Ph.D. Rok obhajoby bakalářské práce: 2013 Abstrakt: Cílem této bakalářské práce bylo aplikovat a ověřit význam bazální stimulace u dětí v předškolním věku s diagnózou ADHD. V práci bylo využito jednoduchých metod kvalitativního šetření - prostudování anamnestických údajů, metoda řízeného rozhovoru, pozorování. Pomocí sestaveného programu se podařilo prokázat, že prvky bazální stimulace lze využívat i u jedinců s ADHD. Bazální stimulace je pro ně prospěšná. Z výsledků vyplývá, že pomáhá zajišťovat jejich zklidnění. V průběhu aplikace bazální stimulace došlo také ke zkvalitnění vnímání u těchto dětí. Pozitivní vliv má také na jejich schopnost soustředit se. V průběhu aplikace programu se však nepodařilo prokázat, že má vliv na předpokládané prodloužení této schopnosti. Sestavený program, který byl realizován na vzorku čtyř probandů, se osvědčil. Klíčová slova: syndrom ADHD, zásady výchovného vedení dětí s ADHD, bazální stimulace, vnímání, zklidnění, soustředění

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.